One day, i'm not even sure what happend, but everything just changed

Hejsan!
 
Jag trodde faktiskt att jag skulle bli lite mer aktiv med bloggandet men tydligen inte. Sitter ju knappas framför en dator nu för tiden, senaste var väl från min förra inlägg haha! Sedan har man ju mobilen såklart men orka knappa in en hel lång text därifrån. Anledningen till varför jag öppnade datorn var ju p g a att jag har tänkt och formatera om min laptop , så är ju tvungen o flytta över alla filer/mappar till min externa hårdisk. Fyfan vad många bilder jag har, tar ju åratal att föra över :/ .
 
Inte visste jag att jag fotade så mycket förut ? . vad hände nu ? haha people change maybe....
Kan ta en liten kort sammanfattning på vad som har hänt sen sist jag skrev här :
 
Har jobbat 5 dagar i veckan. Spenderat med älsklingen dem första dagarna p g a att han ska iväg i 2 veckor med sin familj till Vietnam. Många födelsedags(kalas), har dessutom hunnit åka till London i några dagar för lite sightseeing & shopping med C . Tvingat mig själv att börja träna igen, vilket jag är väldigt stolt över. Sprungit in i solarium för lite färg, hunnit snöa EN dag i Malmö stad. Ja du, det var väl allt.
 
Det var inget intressant alls.
 
Två bilder från London med min S Galaxy s4 .

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu