we love the excitement .

Jag kan klart och tydligt säga att det är väldigt negativt att vara sjuk. Det enda nackdelen är inte bara att du måste stanna hemma och att allt de du äter smakar ingenting. Det värsta är väl att det är väldigt tråkigt. Det är så tråkigt att man måste såklart sysselsätta sig själv med något, och jo då sätter man sig vid datorn och börjar klicka hem massa skit. Under dessa helvetes dagar jag har varit med om har jag lyckas spendera några lax via nätet & det bränns i plånboken :(  Nu är det bara och vänta tills askan trillar ner i brevlådan...
 
Efter att ha gömt mig bakom dessa fyra väggar i 48 h har jag äntligen tagit ett kliv ut igen i den verkliga livet. Var ju som sagt tvungen och ha lite O2 . 

Jag måste alltid låta så negativt hela tiden när jag skriver, väldigt tråkigt men what to do? . 
Jag tkr bara att det r så jävla sorgligt att man inte längre kan skriva ut sina känslor och tankar här på bloggen, Det känns som att bara jag skriver ett litet stavfel så kommer hela världen veta det imorn. Som sagt jag kan icke vara mig själv längre här inne. that's the problemos. & en av anledning till varför jag började sluta blogga. 
 
Autum 2012 . we love the excitement.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu