BORN 2013 .

Vi har redan på en sån här kort tid hunnit snubbla oss in i 2013. Jag har helt enkelt blivit sämst på detta med att blogga. Jag känner helt enkelt ingen inspiration alls. Mycket händer samtidigt och tiden räcker helt enkelt inte till. 
Jag har lyckas lägga min fot i Spanien ännu en gång. Det har blivit en omedvetet tradition för mig faktiskt. Lyxigt har det varit där borta iaf. 
 
Det har verkligen hunnit hända en hel del början av detta året. Om vi t ex tar upp min granne här om dagen som fick inbrott. Tragiskt nog så kunde det har blivit vi. Jag vet inte vilka dessa människorna är som inte har något annat vettigt i sitt liv men dem bara gör inbrott på asiater ( ? ) är vi verkligen så rika i era ögon .......
Sen massa skottlossning och sånt här som ni säkert redan vet. & det sista negativa är väl att jag har lyckas blivit smittad. Förkylning, febern, och halsfluss kom sakta efter varandra.. verkligen bad luck liksom.
 
Jag har blivit moster btw, hur underbart är inte det :) ♥ Pappas första barnbarn ,
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu