Some people aren’t meant to be in our lives forever. Some are just passing through to teach us a lesson.

Jag kände bara för mig att jag ville skriva av mig lite. det verka som att det finns ett så kallad begränsad ****** för mig. När tiden väl är inne så rinner det ur glaset typ. jobbg känsla det. Jag vet inte hur många gånger jag har känt detta här men när det väl kommer så är det verkligen dåligt.
Alla har sina dåliga dagar och jag är ingen undantag. 
 
Iaf, jag har gått och blivit medlem i både facket & A-kassa. Alltid bra att ha lite backup om det blir några hinder på vägen. Jag har faktiskt börjat lära mig att säga nej till saker och ting. Väldigt positiv med tanken på att jag oftast tänker åt dem andras bästa. Men ibland så behöver jag faktiskt också tänka på mig själv.
 
Känner mig så trött och utsliten nu för tiden.Känns som att jag ej hinner med med någonting alls :( . Men jag har iallafall hunnit bli frisk.
 
Träffat söta Ella & snart är det även kinesisk Nyår, kul. 
Ska sätta mig o läsa lite nu innan läggdags. sovgott.
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu