Silence is a girl’s loudest cry. You can always tell she’s really hurt when she starts ignoring you.

ibland så sitter man och undrar varför man gjorde så som man gjorde, tänk om jag istället hade gjort såhär. Men  bara tänkt om ....
Om jag bara hade låtit det vara , så hade det kanske kunnat ordnat sig. vem vet. 
Jag gillar inte mina negativa tankar. Ibland kan det vara väldigt löjliga men samtidigt ovettigt. Var har JAG försvunnit, den starka positiva tjejen som alltid hade leende på läpparna. 
Skumt, trist och verkligen tråkigt.
 
Tänk att människorna runt omkring kan påverka dig så mkt. 
 
Det nya året är äntligen här, Helgen bjöd på massa jobb och avslutades i den gamla discotek, Crown. Det blev ett lyckad kväll där. men självklart blev det ett  helvete på jobb dagen efter. Det gamla vanliga va väl att man fick det röda kuväret från föräldrar o närstående och middan satt fint på bordet.
 
En vännina till mig lyckades klicka hem biljetter till Beyonces koncert i Köpenhamn.  Helt sinnesjukt hur snabbt biljetterna tog slut. men vi är så sold & det kommer vara crazy like hell !
 
Ännu ett spontant köp idag, MK bag. Ni kan nog förstå varför jag hata att vara ledig .
 
Här har ni en bild på min senaste konsert här i Malmö, Moriskan. Calle 13 , riktig grym artist måste jag säga,
Skärpan är inte 100 men om ni titta noga så kanske ni hitta mig längst fram, 
 
Klockan tickar nu, nighty!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu