Never chase love, affection, or attention. If it isn’t given freely by another person, then it isn’t worth having.

Nu är jag här igen och skriver. Absolut inget vettigt men jag gör det ändå.
Efter midnatt har det tydligen blivit den tiden då mina tankar och funderingar kryper upp. Sitter och lyssnar på gamla låtar av bl.a Jay Chow, jacky Cheung, osv.. haha så intressant visst :)
 
Hade jag inte varit ledig imorn så hade jag nog sovit nu som en gris inbäddad i min säng med 1000x kuddar & täcke över mig. Gilla och gosa och mysa i min säng. soooo gay.
 
Har lite ångest att jag hade först bestämt mig för att sluta, men sedan så börja jag igen, besviken på mig själv lite faktiskt. Men som tur är så är det kinesisk nyår nu i helgen så jag har en andra chans att lägga ett nytt nyårslöfte, och jag ska banemej hålla det denna gången. BARA denna helgen....spik!
 
Jag känner att jag har kommit en bit närmare plugget & det känns jävligt bra faktiskt, måste bara lägga upp en schdule, så kommer jag nog fixa det snart! 
Ni har nog ingen aning om vad jag snacka om & jag r nog lite förvirrad själv, lr nej egentligen inte, jag bara skriver ut typ 23 % av mina tankar så ni får själva lista ut resten. 
 
Sakna min sköldpadda. Jag önska att jag en dag kunde vara lika flexibel som honom när det gäller pluggandet. Livet är ljust för honom . & jag hoppas han ej ser detta , för han kommer såååå mobba mig.
 
Dags och börja planera min nästa semester snart tkr jag. Där palmerna bor .

 
whoopwhop.
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu